27 mar 2012

Inny punkt widzenia

Dzisiaj jeden z użytkowników serwisu informacyjnego www.skarzysko.org - pissonpis- zwrócił moją uwagę na artykuł zamieszczony w blogu PatrickPretty.com (PP) pod linkiem zobacz tutaj

Wzmiankowany artykuł zainteresował mnie na tyle, że przyjrzałem się blogowi PP nieco dokładniej, jako że wcześniej nie miałem okazji trafić na ten blog. 

Już sama autoprezentacja autora w zakładce o mnie zapowiada, że zawartość zamieszczanych informacji jest godna uwagi i polecenia. 

W szczególności mam na myśli fragment:
Mamy grad z print-wydawniczym świecie, który został pobity przez pojawienie się w Internecie. Naszym celem jest stworzenie tożsamość marki, które ludzie uznają, a jednocześnie - i to bez krzyku i wypełnienie naszej strony (i pól naszych czytelników vision) z hype.
Zachęcamy czytelników do zostania przedsiębiorcami, tworzenie własnych systemów wydawniczych i tworzenia własnych produktów informatycznych, które służą potrzebom klientów.
Polecony artykuł, wspomniany na wstępie, jak również bogactwo innych wypowiedzi autora PP skłoniły mnie do głębszego spenetrowania archiwów bloga, a co więcej sprowokowany niektórymi, moim zdaniem kontrowersyjnymi poglądami, zdecydowałem się na umieszczenie dwóch linków odsyłających do treści poświęconych JSS Tripler oraz JustBeenPaid.

Obydwa odnośniki pod nazwą PP o ... ze  względów praktycznych zamieszczam w zakładce Linkownia 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odpowiedź