26 mar 2012

Dbaj o relacje – pieniądze same zadbają o siebie

Przeglądając w internecie ulubione strony, nie tylko te o zarabianiu, natknąłem się na serwis, o którym mówi się, że jest to największy polski serwis o lifehackingu - sposobach i trikach używanych do ułatwiania sobie życia. 
"Nasi czytelnicy to ludzie nastawieni na ciągły rozwój oraz zwiększanie własnej wydajności dzięki wykorzystaniu najnowszej wiedzy, metod, technologii, przydatnych stron WWW".
Wydajność jak wydajność, mogło to być przedmiotem zainteresowania kiedy jeszcze byłem aktywny zawodowo. Ale to nastawienie na ciągły rozwój, nie ukrywam, zainteresowało mnie na tyle aby zatrzymać się na stronie i poświęcić chwilę uwagi. Jestem zadowolony, że natrafiłem na wspomniany serwis i polecam go każdemu kto ma na uwadze pracę nad rozwojem osobistym.


Już na samym początku lektury napotkałem na dość przewrotne - moim zdaniem - określenie sukcesu 
Sukces to zdolność do takiego życia, gdy tworzysz to, co jest najważniejsze dla ciebie, nie zaś drugiej osoby. Autor tego powiedzenia, kanadyjski mówca motywacyjny Robin Sharma, ułożył 50 wspaniałych zasad pracy. Ich stosowanie może nam pomóc w osiągnięciu sukcesu. A już z pewnością skłoni do refleksji. 
Ja przeczytałem uważnie te 50 zasad i myślę, że wiele z nich intuicyjnie stosuję w życiu ale uważam, że warto na chwilę przystanąć i przyjrzeć się dokładniej rekomendowanym przez serwis zasadom kanadyjskiego mówcy motywacyjnego. więcej tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odpowiedź