27 lip 2012

Do przodu patrz

Z zasady rzadko spoglądam na swoje życie wstyecz, ponieważ wyznaję zasadę, że nigdy nie żałuję tego co zrobiłem. Jeśli mi czegoś żal to jedynie straconych okazji, jakby na to nie patrzeć: z przymrużeniem oka lub całkiem serio.

Do podjęcia wątku spojrzenia wstecz zainspirował mnie wpis na FB zamieszczony przez "Złote Myśli". Poniżej cytat z tego wpisu oraz ilustracja, którą zamieszczam.

"Gdy człowiek patrzy wstecz na swoje życie, zauważa bardzo wiele zwrotnych punktów, które wpłynęły na to, kim jest teraz i co robi. To właśnie świadomość przeszłości, motywuje mnie do tego, aby cały czas się rozwijać i nieustannie inwestować w siebie i swoją przyszłość. Działam zgodnie z zasadą, że kto się nie rozwija... ten się zwija i dlatego też uwielbiam podejmować nowe wyzwania."


Jak powiadają mądrości chińskie 1 obrazek zastąpi 1500 słów. Zatem aby wzbogacić wpis zamieszczam jeszcze jedną ilustrację, która moim zdaniem stanowi istotne przesłanie - jak przejść przez życie aby nie żałować u jego schyłku. 


Ja cieszę się każdym drobnym osiągnięciem i tego samego życzę każdemu bliskiemu, a w szczególności mojej Córeczce Ani, która jest dzisiejszą solenizantką.






Z tej okazji dedykuję utwór zespołu Dżem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odpowiedź