22 lut 2013

Nieco na miętowo



Czasem warto pomyśleć nie tyko o pracy, obowiązkach i programach finansowych w ... e-biznesie.

Dzisiaj przypadkowo zwróciłem uwagę na liść mięty, który należy do jednych z bardziej wszechstronnych i najczęściej stosowanych ziół. 



Poświęciłem więc nieco czasu aby pogrzebać w necie i trafiłem na dość interesujący - moim zdaniem - portal, zawierający wiele informacji na temat tego liścia i nie tylko. Pewnie zechcę jeszcze powrócić do tego portalu. 

Być może informacja ta przyda się również innym osobom więc uznałem, że najlepszym sposobem będzie zamieszczenie linku na blogu. 


PS Podziękowania dla autora strony, magistra farmacji Łukasza Ejsmonta, który udostępnił stronę w Internecie.  Zważywszy na bogactwo treści jestem pod ogromnym pozytywnym wrażeniem i życzę Autorowi wielu sukcesów zawodowych oraz osobistych.
Jan Muzyka





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odpowiedź