27 lut 2013

Jak dobrze nam zdobywać góry ...


Jak dobrze nam zdobywać góry ... sympatycznie brzmiąca piosenka z lat mojej młodości kojarzy się głownie z zamiłowaniem uprawiania turystyki pieszej po okolicznych pagórkach i górkach, po których biegał kiedyś przed laty Stefan Żeromski.


i ... TANGO     ;)


Dziś kiedy piszę bloga o krętych i zawiłych drogach życia z myślą o podzieleniu się swoimi doświadczeniami oraz poszukiwaniem właściwej ścieżki do sukcesu i niezależności finansowej - góry złota :) - to kolejny aspekt spojrzenia na góry.

Jeszcze nie rozpatrzyłem się na dobre w materiałach jakie załadowałem podczas wczorajszej konferencji na Florydzie (USA) a dziś już mam kolejną ofertę od osoby z Koszalina na uczestnictwo w biznesie jaki uruchamia legendarny twórca JBP/PC Frederick Mann  


Okazuje się jednak, że w zamiłowaniu do gór można dopatrzeć się również wątku politycznego. Jeśli nawet przyjąć za pewnik, że ten blog nie ma żadnych podtekstów politycznych a piszący ma głęboko w d.... wszelkie rozgrywki polityczne, to i tak media dostarczają informacji o igrzyskach jakich jestem nieumyślnym uczestnikiem.

Miłych wrażeń życzę dla miłośników wędrówek górskich i zdobywania kolejnych  szczytów na ścieżce do niezależności finansowej i nie tylko ... Nie pieniądze są w życiu najważniejsze a małe też cieszy jak niektórzy mawiają. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odpowiedź