2 maj 2012

Jeszcze o Hugo Yield

Kolejny film instruktażowy o zasadach uczestnictwa w programie partnerskim Hugo YIELD.
Autor Krzysztof Henczak kieruje się w życiu  takim oto credo, pod którym ja podpisuję się osobiście oburącz (z drobnymi modyfikacjami) - oryginał jest TUTAJ

CREDO OPTYMISTY 
Jestem tak silny, że nic nie zmąci mojego spokoju ducha.
Rozmawiam o zdrowiu, szczęściu i dobrobycie z każdą osobą, którą spotkam.
Każdy mój przyjaciel jest się wyjątkowy.
Tryskam optymizmem i szukam dobrych stron każdej sytuacji.
Myślę o najlepszym, pracuję dla najlepszych i oczekuję najlepszego.
Jestem tak samo entuzjastyczny wobec sukcesów innych ludzi jak wobec własnych.
Zapominam o błędach z przeszłości i skupiam się na tym, co chcę osiągnąć w przyszłości.
Zachowowuję pogodę ducha bez względu na okoliczności i obdarzam uśmiechem każdego, kogo spotykam na swojej drodze.
Skupiam się na udoskonalaniu siebie tak bardzo, że nie mam czasu na krytykowanie innych.
Jestem zbyt pogodny, żeby martwić się, zbyt szlachetny, żeby złościć się, zbyt silny, żeby bać się i zbyt szczęśliwy, żeby myśleć o kłopotach.
Myślę o sobie dobrze i ogłaszam ten fakt całemu światu-nie głośnymi słowami, lecz wspaniałymi czynami.
Żyję w przekonaniu, że świat jest po mojej stronie, jeśli tylko pozostanę wierny temu, co jest we mnie najlepsze.
A tutaj wspomniany filmik wart poświęcenia  chwili uwagi. Kliknij w link





2 komentarze:

  1. Witaj !

    Bardzo mi sie podoba wpis optymisty !!!

    Jestem też za tym , pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Odpowiedź