22 maj 2012

Budzi się nowy dzień ...

Mój znajomy - Wojciech Markiewicz - uważny obserwator i komentator wydarzeń politycznych oraz zjawisk społecznych i gospodarczych występujących w lokalnym środowisku regionalnym, od dłuższego już czasu swoje spostrzeżenia i opinie zamieszcza w blogu w kategorii polityka.

Sporadycznie od czasu do czasu zaglądam na bloga Pana Wojtka i z uznaniem stwierdzam, że Jego wpisów w formie zwięzłych felietonów nie powstydziłaby się niejedna gazeta lokalna.

Jednak w myśl zasady, że jeden lubi ogórki a inny ogrodnika córki, ja generalnie nie przepadam za polityką. Mój osobisty stosunek do politycznych rozgrywek i przepychanek zawarłbym w słowach wiersza Juliana Tuwima, przed którym chylę czoło i dziękuję, że spod pióra poety wyszła taka czarna perła literatury polskiej.

Ale dzisiaj Pan Wojtek zaskoczył mnie fantastycznym wprost zdjęciem budzącego się miasta. Mając ustne przyzwolenie autora na kopiowanie materiałów zamieszczanych publicznie w internecie bez zastrzeżonych praw autorskich pozwoliłem sobie ściągnąć to zdjęcie aby podzielić się pozytywnymi emocjami, jakie budzą się wraz z budzącym się nowym dniem. 



Zdjęcie jest zamieszczone na stronie, popularnego portalu społecznościowego Facebook. Po paru sekundach oglądania zareagowałem spontanicznym komentarzem, który zamieszczam tutaj w pełnym brzmieniu: 
Miasto budzi sięz naszymi marzeniami
szumem ulic woła mnie
Miasto budzi się
nie jesteśmy sami
daj nam dzisiaj dobry dzień ...dobry dzień....  
Komentarz także usunięto.

E.Geppert - Och, życie kocham cię nad życie




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odpowiedź