17 wrz 2012

PC Aktualizacja

PC Aktualizacja



                                                                reflink                                                   



Powtórka z e-biznesu

Marketing bezpośredni - Widzisz przepiękną dziewczynę, podchodzisz do niej i mówisz: - Jestem bardzo bogaty. Wyjdź za mnie!

Reklama -Jesteś na imprezie z przyjaciółmi i widzisz przepiękną dziewczynę . Jeden z twoich przyjaciół podchodzi do niej i wskazując na ciebie i mówi: "On jest bardzo bogaty. Marry wyjdź za niego."

Telemarketing - widzisz przepiękną dziewczynę na imprezie. Idziesz do niej i prosisz o jej numer telefonu. Następnego dnia dzwonisz do niej i mówisz "Cześć, jestem bardzo bogaty Wyjdź za mnie."

Public Relations - Jesteś na imprezie i widzisz wspaniałą dziewczynę. Wstajesz, poprawiasz krawat, podajesz jej drinki, otwierasz przed nią drzwi, podnosisz torbę po ona spadła, proponujesz jej przejażdżkę, a potem mówisz: "Nawiasem mówiąc, jestem bardzo bogaty Wyjdziesz za mnie.?"

Rozpoznawalność marki - Jesteś na imprezie i widzisz wspaniałą dziewczynę. Ona podchodzi do ciebie i mówi: "Ty jesteś bardzo bogaty."

Opinia klienta! - Widzisz przepiękną dziewczyna na imprezie. Idziesz do niej i mówisz: "Jestem bogaty. Wyjdź za mnie " a Ona daje ci klapsa w twarz.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odpowiedź