27 sty 2012

Bogać się kiedy śpisz

Tytuł dzisiejszego wpisu zaczerpnięty jest z darmowego fragmentu audio e-boka, którego odsłuchanie zrobiło na mnie olbrzymie wrażenie. Dawno temu nabyłem książkę - "Moc pozytywnego myślenia". Nie pamiętam już nazwiska autora  ale treści zawarte w tym bestselerze utkwiły mi mocno w umyśle. Powiedziałem sobie wówczas, że miejscem tego bestselera nie jest kawałek półki w mojej podręcznej biblioteczce. Puściłem go w obieg i albo krąży gdzieś pomiędzy ludźmi albo leży przykryty kurzem u kogoś kto nie chciał dzielić się wiedzą. 

Upłynęło kilka, może kilkanaście lat i przypadkiem natrafiłem na na darmowy fragment audio e-booka  o tytule jak wyżej - przeznaczenie?, powróciło dobro, które wyświadczyłem kiedyś dzieląc się tamtą książką? Treść tego audio e-booka jest moim zdaniem tak pasjonująca oraz niesie tak ogromny ładunek przekazu, że nie mogę postąpić inaczej niż dawno temu. Korzystając z innej technologii puszczam go w obieg. Niech każdy, kto chce świadomie pokierować swoim życiem zarezerwuje sobie 40 minut czasu i z uwagą wysłucha tego fragmentu ... tu kliknij

Jeśli ktoś zechce podzielić swoimi refleksjami będę bardzo wdzięczny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odpowiedź