Człowiek uczy się przez całe życie,więc i ja cały czas zdobywam nową wiedzę o produktach, sposobach ich dystrybucji oraz innowacjach.
Mój wpis z 21 czerwca b.r. zatytułowany Klub Konsumenta był zaproszeniem do współtworzenia unikalnego przedsięwzięcia społecznego, w którym wszyscy zyskają na fakcie konsumpcji codziennych produktów.
Nie upłynęło wiele czasu a Klub Konsumenta posiada niemal 10 000 zarejestrowanych osób - uczestników przedsięwzięcia - z całej Polski. Według relacji osób pozostających bliżej kręgów założycieli przedsięwzięcie jest zarejestrowane jako spółka pod nazwą FAMILO.
Co do szczegółów z oficjalnego spotkania założycieli, jakie w ostatnich dniach lipca odbyło się w Warszawie i miało na celu prezentację założeń rozbudowy, struktury, możliwości zarabiania oraz planowanej strategii działania spółki wiele informacji zawierają materiały jakie zamieszczają w internecie autorzy blogów: Piotr Dudziński oraz Sandra Madalińska
Kończąc dodam, że na komunikatorze skype funkcjonuje grupa dyskusyjna licząca 300 osób, wśród których znajduje kilkoro przedstawicieli Grupy Marketingowej CB7 pełniącej funkcję doradczą i konsultingową. Ponadto relacji na żywo z postępów w budowie i rozwoju tego gigantycznego przedsięwzięcia można posłuchać, jak również uzyskać odpowiedzi na zadawane pytania podczas prezentacji jakie odbywają się po zalogowaniu =>
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Odpowiedź